Mindig Karácsony (Leiner Laura) könyvajánló - Hatodik nap

Mindig Karácsony (Leiner Laura) 

    Sziasztok! Most már nagy léptekben közeleg a Karácsony, viszont ebben az időszakban, amikor nem igazán mehetünk ki a házból, nincs karácsonyi vásár estleg korcsolyázás nekem sem volt meg az a tipikus Karácsonyi hangulatom, viszont ez a könyv meghozta számomra! Egy nagyon jópofa és vicces könyvről van szó de mint minden Leiner Laura könyv legalább egy komoly témát is magába foglal és nyíltan beszél róla. Nagyon könnyen olvasható, melegen ajánljuk!









De ahhoz, hogy még jobban fel keltsük az érdeklődéseteket, itt a könyvajánlónk:

Az ünnepek miatt káosz uralkodott a bevásárlóközpontban, és épp akkor állt három lány egymás mögött a mozgólépcsőn, amikor egy prank videó áldozatául esve, ez hirtelen leállt. Ennek a három lánynak teljesen különböző a története, mégis van egy láthatatlan szál az egész cselekményben, ami összeköti őket.

Anna volt a legsietősebb közülük, ő a moziban dolgozik és nem akarta, hogy a főnöke megint a késése miatt szidja. Így is eléggé megbélyegezte a napját amikor az exét más valakivel látta. Luca is gyorsan mozgott, utált a plázában ülni, főleg ilyen nagy tömegnyomorban, de ő amúgy sem szerette hiába tölteni az időt, tanuláson kívül, nem akart megint kudarcot vallani magának, így nem bírt mást sem csináni. Bogi Sacival találkozott a legjobb barátnőjével, amikor Bogi Kristóffal, a régi crushával futott össze és teljesen zavarba jött amikor meglátta, nem tudta mit mondjon neki.

De vajon mi fog ezzel a három lánnyal történni? Minek a hatására let Luca olyan amilyen és Bogi meg Anna hogy fogja elintézni a szerelmi életét? Mi köti majd össze őket?



"...a Reszkessetek, betörők! megy a tévében. Hé én is ezt nézem. Szerintem mindenki - küldtem el az üzenetet mosolyogva." 





 "- Hát, ezt tudtam összehozni abból, hogy nincs pénzem, időm viszont annál több - röhögte el magát.

-Ne már, ez életem legfantasztikusabb ajándéka, amit valaha kaptam! - mondtam őszintén."




"-Órákig főztem, a halászlé nem sűrűsödött be eléggé, a káposzta sós lett, a bejglim teteje megrepedt a sütőben - kiabálta idegbetegen. - Annyira sokat készültem, és annyira akartam, hogy minden tökéletes legyen!

 

Megjegyzések