Ajándék ötletek - Hetedik nap

     Sziasztok! Már csak egy nap Karácsonyig!! Viszont szerintem nem én vagyok az egyetlen aki utolsó percben vásárolja vagy készíti az ajándékokat szeretteinek. Ezért ebben a posztban ajándék ötleteket találtok amit könnyen és gyorsan elkészíthettek. Inkább Pinterestes képeket tettünk ebbe a posztban, így legalább nem kell ti keressgélnetek. Reméljük hasznosnak találjátok a posztot! 









Ha szeretnél egy nyalókát vagy csokit is érdekessé tenni, ez az ideális ötlet hozzá!


Ez hasonló a másik ötlethez, én többször kipróbáltam és sterintem nagyon kreatív. 



Ez az ötlet nagyon személyre szabható és biztosan örülni fog a személy aki kapja.


Ennek a doboznak az a lényege, hogy szeretted kedvenc színével töltsd meg. Lehet az ruha, édesség, bármi, de mind egyszínű. Biztosan tetszeni fog!

Itt egy pár különleges ötlet is ezzel kapcsolatban 
                                        

További kreatív ötletek

                                        Itt pedig különböző csomagolási módokat találhattok. 

Megjegyzések