Bábel - könyvajánló, vélemények, vásárlása

Miért is ajánljuk?

Letter Zsófi egy RHCP (Red Hot Chilli Peppers) rajongói blogot vezet, egyszerűen imádja ezt az együttest, ezért nem is kérdés, hogy elmegy Bábelfesztre, a koncertjükre. Természetesen egy tizenhét éves lány nem egyedül fog elmenni egy fesztiválra, vele tartanak a legjobb barátai is, Napsi, Abdul, Hipó és persze Szasza. Zsófinak már meg van tervezve az egész jövője Anthony Kiedissel és Chilli juniorral ezért többször részesül szekuritis balhéba, a VIP szekcióba való őrült próbálkozásai miatt. Megtapasztalja milyen a többnapnyi sátorban alvás, folyamatos bulizás és koncertezés de ezeken kívül részese a csalódásnak, féltékenységnek és a kimarathatatlan szerelemnek. Nagyon sok új embert ismernek meg és barátkoznak össze de ennél megtöbb felejthetetlen, életreszoló élményben részesülnek.


Véleményünk a könyvről

Amikor ki szerettem volna kapcsolódni vagy csak nevetni egyet, mindenképp a kezembe vettem a könyvet, mert egy nagyon izgalmas, szorakoztató, és néha csalódást okozó történetet mutat be, teljesen átéreztem a szereplőket, sőt néha én is annak éreztem magam. Nagyon élveztem az olvasását, mert végig humorosan mutatja be a fesztivált és annak az egész hangulatát. Leiner Laura megint ki tett magáért a cselekmény és karakterek szempontjából, 12 év felett melegen ajánljuk bárkinek! 


Mások véleménye a könyvről

„Nagyon örülök, hogy Laurának sikerült megjeleníteni és tökéletesen visszaadni a fesztiválok hangulatát, és kifejezetten tetszik a humora. Gratulálok!” (Gerendai Károly, a Sziget Fesztivál alapítója)

"Mi jut eszünkbe a fesztivál szóról? Koncert, buli, fiatalok, Bábel!"

"Ez lesz a legjobb fesztivál, amit valaha "átéltem"! :D"

"Ha nyár, akkor fesztivál. Ha fesztivál, akkor Bábel..."

"Azt hiszem már most mondhatom, hogy Bábeler vagyok. :)"

"Én megvettem a jegyem."

"Fesztivál, ami házhoz jön :)"

Hol találod meg?

Ha jobban szeretsz online olvasni, vagy csak egyszerűen nem akarod megvásárolni a könyvet, itt megtalálod online letölthető formátumban:

Ezen az oldalon megvásárolhatod romániai ár szerint (Ron/Lei): 

Itt pedig magyarországi ár szerint (Ft): 

Ha pedig túl drágának vélted ezt az árat, itt megtalálható egy olyan oldal ahol megmutatja minden bolt és site árát és esedleges leárazásait, így minél igényesebben megveheted a könyvet!😉

Megjegyzések